اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۶۱۱۴۵

فرشاد احمدزاده پشیمان شد؟

فرشاد احمدزاده پشیمان شد؟
فرشاد احمدزاده هم رفت. مثل صادق محرمی. کجا؟ شاید حتی خودِ او هم نداند.
۱۰:۰۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
وانانیوز|

فرشاد احمدزاده هم رفت. مثل صادق محرمی. کجا؟ شاید حتی خودِ او هم نداند. تنها چیزی که برای هواداران و باشگاه اهمیت دارد این است که او پرسپولیس را ترک کرده و دیگر قراری بر بازگشتش نیست. جالب است که این بازیکن ادعا کرده هواداران با توهین‌هایشان جدایی او را رقم زده‌اند. توهین به هیچ شخصی قابل توجیه نیست اما آیا فرشاد فراموش کرده که چند وقت پیش از همین هواداران که می‌گوید خط قرمزهایش را رد کرده‌اند، می‌خواست به پرسپولیس وفادار بمانند و تیم را تنها نگذارند؟ این چالش وفاداری همیشه فقط برای هواداران است و بازیکنان (در هر سطحی) مصون از آن؟ اتفاقا الان بهترین فرصت بود برای نشان دادن این وفاداری. راستی حالا که فرشاد احمدزاده رفته، پیراهن شماره 10 پرسپولیس را کدام بازیکن به تن می‌کند؟

اول بار، مارچین توژ خبرنگار روزنامه اسپورت اکسپرس لهستان بود که در صفحه توییترش از قرار گرفتن نام فرشاد احمدزاده در فهرست خریدهای تابستانی باشگاه اشلانسک وروتسواف خبر داد و دو روز طول کشید تا رسانه‌های لهستانی تاییدش کنند.
مهم همان تاییدیه بود که از روزنامه پژگلاند اسپورتووه لهستان گرفت و بعد هم سایت ورزش لهستان نوشت: «این بازیکن 25 ساله با توانمندی بازی تهاجمی در تیم جوانان ایران حضور داشته و هم‌اکنون عضو تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال این کشور یعنی پرسپولیس است. احمدزاده در 23 بازی لیگ ایران 6 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل داد. در 7 بازی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان رفت و یک پاس گل داد.»
 اما آنچه این انتقال را غیر قابل باور جلوه می‌داد، قرارداد800 هزار یورویی این بازیکن بود که اتفاقا این را هم سایت ورزش لهستان اعلام کرد. همزمان اما در ایران غوغایی شده بود. هواداران پرسپولیس برای اینکه صدایشان به گوش احمدزاده برسد، تا توانستند در فضای مجازی او را بی‌غیرت و دروغگو خواندند و البته همه آنها یک دلخوری مشترک داشتند؛ همان مدیربرنامه‌ای که صادق محرمی را از پرسپولیس گرفته بود، باعث جدایی فرشاد احمدزاده شد. بازیکنی که شایعه‌ها همین دیروز می‌گفتند پیش‌نویس قراردادش را هم امضا کرده و تا کمتر از 20 روز دیگر به لهستان می‌رود تا با تیم یازدهم لیگ این کشور قرارداد ببندد.
خودِ فرشاد اما با انتشار گلایه‌هایش در اینستاگرام، ادعا کرد که توهین‌های هواداران باعث جدایی‌اش شده است: «می‌خوام تشکر کنم از هوادارانی که در سرما و گرما از من حمایت کردن. درسته من دارم ازتون جدا می‌شم یا بزارین رک بگم، درسته با فحاشی روی سکوها و صفحات فضای مجازی به خانواده‌ام باعث شدید قید خواسته دلم رو که همانا بودن در کنار شما بود بزنم ولی بدونید منم خط قرمزهایی دارم که مهم‌ترینشون خانواده‌ام هستند و به هیچ وجه نمی‌ذارم بهشون توهین بشه. هواداران واقعی ارتش سرخ اجازه ندین بعضی‌ها به خاطر منافعشون دل بازیکنای زحمتکش پرسپولیس را بشکنن. ممنون از همه شما هواداران واقعی پرسپولیس.»
البته که این بیش از یک توجیه نیست. آن هم توجیهی ناشیانه که مقبول بیفتد یا نه، فرشاد احمدزاده را دیگر با پیراهن پرسپولیس نخواهیم دید. آقای شماره 10 رفته که دیگر برنگردد اما می‌گویند مقصدش شاید جایی غیر از لهستان باشد. خیلی پیش از امروز شنیده بودیم همان شخصی که مهدی طارمی و رامین رضاییان را به حضور در فوتبال ترکیه ترغیب کرده بود، برای فرشاد احمدزاده هم در همین کشور تیم پیدا کرده و حالا انگار باید هر چه در این رابطه شنیده‌ایم، باور کنیم.
البته اینطور که گفته‌اند، فرشاد احمدزاده پیش‌نویس قراردادش با باشگاه لهستانی را هم امضا کرده و حتی رقم قراردادش 800 هزار یورو اعلام شد اما عجیب اینکه دیگر میلی به این انتقال ندارد. به دلیل آنچه مسائل مالی عنوان شد، می‌گویند احمدزاده از حضور در لیگ لهستان پشیمان شده و دلیل پشیمانی‌اش هم چیزی نیست جز پیشنهاد بهتر ترک‌ها. گویا این بازیکن به تازگی به ترکیه سفر کرده اما پرسش این است که آیا می‌تواند به پیش‌نویس قراردادش با اشلانسک وروتسواف پشت کند؟

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین